• سه شنبه ١٢ دی ١٤٠٢-١٥:٠٨
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٢١١
اقراریان:14-205

اگر قرار است تهاتری صورت بگیرد تهاتر بدهی ها اولویت دارد

رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران در بررسی تهاتر شهرداری تهران و دولت، تأکید کرد: اگر قرار است تهاتری صورت بگیرد تهاتر بدهی ها اولویت دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، مهدی اقراریان، رئیس کمیته نظارت شورا در جریان بررسی لایحه شهرداری تهران در خصوص مجوز واگذاری و تهاتر هفت فقره املاک متعلق به شهرداری تهران با ملک موسوم به ورزشگاه تختی متعلق به وزارت ورزش و جوانان، با طرح این پرسش که "وزارت ورزش و جوانان و مجموعه های زیر نظر آن همچون ورزشگاه انقلاب بر اثر توسعه ها و اقدامات عمرانی تا چه میزان به شهرداری تهران بدهکارند؟"، گفت: اگر قرار است تهاتری صورت بگیرد باید تهاتر بدهی ها باشد و این اولویت نخست است. 
وی با تأکید بر اینکه نه تنها وزارت ورزش بلکه برخی وزارتخانه ها و بخش های دولتی دیگر در بخش عوارض ساخت و ساز به شهرداری تهران بدهکار هستند و باید بدهی های خود را بپردازد افزود: ساده ترین راه ممکن، فروش اموال شهر و شهرداری است؛ پس از دو سال آقای زاکانی به عنوان عضو هیئت دولت، امروز لایحه تهاتر به شورا ارائه داده است؟
این عضو شورا با بیان اینکه تصور ما این است که شهردار در هر جلسه هیئت دولت حضور و امکان مکاتبه دارد؛ گفت: این روند کاری قابل قبول و قابل پذیرش نیست و ما اطمینان داریم با گرفتاری های موجود وزارت ورزش، این املاک در حال واگذاری به سبد ورزش خانوار و پایتخت باز نخواهد گشت و دود آن به چشم کارمندان، کارگران و قشر ضعیف جامعه می رود.
اقراریان با تأکید بر اینکه ساخت آزادراه شوشتری و درآمد حاصل از محل صرفه جویی سوخت به جیب دولت خواهد رفت، یادآور شد: باور بنده این است که تا به ابهامات پاسخ داده نشود، امکان تصمیم گیری وجود نخواهد داشت و ابتدا باید چانه زنی های لازم با دولت صورت بگیرد.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: